Antony Morato, i themeluar në vitin 2007 nga Lello Caldarelli, ende drejtor kreativ dhe president i kompanisë, i ka rrënjët në traditën italiane. Marka mishëron një vizion kozmopolit të botës së modës për meshkuj, duke parë stilin e jetës së qyteteve kryesore të botës si një burim frymëzimi.

Që nga lindja e saj, marka ka pasur një vokacion për ndërkombëtarizim. Me kalimin e viteve, përzierja shpërthyese e përmbajtjes së modës dhe aksesit e ka lejuar atë të hyjë në më shumë se 60 vende, të gjitha të ndryshme në kulturë dhe histori. Thirrje takimesh, trajnime në internet, shitje në shumë kanale, punë inteligjente, integrues tregu, tregti elektronike B2C dhe B2B, sallë ekspozite virtuale: këto ishin aktivitete të njohura mirë për markën edhe para vitit 2020. Qasja e orientuar në mënyrë dixhitale lindi nga nevoja për të folur përtej kufirit , në jetën e përditshme. E gjallë dhe bashkëkohore, marka i flet një brezi të ri të konsumatorëve të ndërgjegjshëm që e shohin modën si një mënyrë për të shprehur veten. Koleksionet përshtaten në çdo moment të ditës, duke i garantuar konsumatorit mundësinë e zgjedhjes së veshjeve inovative duke ruajtur stilin e tyre personal, duke plotësuar kështu nevojat e atyre që kërkojnë veshje origjinale dhe në trend.

Dyqani: Antony Morato

Kati: 0